Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 15 april 2013

Sömntuta

Sitter i soffan med en riktig liten sömntuta på armen ;) kl är 11 och han sover fortfarande!

Var inne på Rundosunds hemsida för att anmäla oss till babysim som vi fått info om att den skulle börja i juni.. Men tydligen börjar den redan i maj så då får vi inte anmäla oss för barnet måste vara 3 månader när man börjar, å Ludwig blir ju 3 månader i början av juni.. Störigt! Så nu får vi vänta till augusti istället..



1 kommentar:

  1. Min bror Lasse är utbildad simskolelärare och jag tror att han har haft babysim-klasser. Han arbetar även med privat simskola på Burlövsbadet. Ni kan ju fråga om han har tid nu så ni slipper vänta till aug. mvh Pelle

    SvaraRadera