Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 21 april 2013

Inspiration

Jag har skrivit om denna fantastiske kille förut och kommer säkert göra det igen... Jag har följt han blogg sen i somras då han fick diagnosen obotlig cancer.. Dvs de kan dra ut på det en tid men hans unga liv går mot sitt slut..

Killen heter Kristian Gidlund, 29 år från Borlänge, trummis i bandet Sugarplum fairy, journalist och författaren till den gripande bloggen "i kroppen min" och numera även bok.

Kristian skriver oerhört vackert om sina tankar, om livet, livets slut och vad som komma skall. Han inspirerar många med sina ord, inspirerar oss att leva livet nu och vara tacksamma för livet och våra nära å kära. Jag har aldrig läst så vackra texter som de inlägg han gör i sin blogg.. Kan säga att mina tårar fallit många gånger pga hans ord.

Imorse var han med på Nyhetsmorgon och det var det som fick mig att skriva detta inlägg.. Jag rekommenderar er att läsa hans blogg och tycker ni ska läsa följande inlägg som ett smakprov. Brevet till sonen han aldrig kommer få...

http://ikroppenmin.blogspot.se/2012/10/till-mitt-barn-i-drommarna.html?m=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar