Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 21 april 2013

Lyckligt lottad

Fick mig en tankeställare.. Man ska vara så tacksam för vad man har! Fick höra att en kompis kompis som var gravid (och hade gått 10 dagar över tiden) åkte in till bb för att vattnet gick. Tänk lyckan att äntligen är det dags att få träffa denna lilla krabat som man älskar å längtat efter en hel graviditet... Men när de kom in så levde inte bebisen längre :( jag vet ärligt talat inte hur jag hade kunnat ta mig genom en sån sorg...

Det gav mig verkligen en tankeställare.. Jag är så tacksam för vår Ludwig! oavsett hur mkt han skriker å bråkar så ska jag försöka att alltid tänka på hur lycklig jag är att han finns...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar