Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 4 april 2013

Magont

Ha ha, jag förstår att jag säkert låter naiv för er som redan har barn ;) fick en go kommentar på förra inlägget om det här med att ha sängen för sig själv.. Det e nog inte många föräldrar som har det.. He he.. Men man kan väl drömma ;) och iaf göra ett försök att få några timmar i en barnfri säng... Jag menar, man ska ju inte ge upp utan ett försök ;)

Nu har det varit bra nätter varannan natt. Igår så ville han inte alls sova och inatt sov han som en stock (själv i babynestet). Igår eftermiddag och kväll så var han förtvivlad av magont.. Låg lugnt å sen plötsligt skrek han till å blev ledsen en lång stund.. Stackarn.. Ibland hjälpte det att ha honom på axeln, ibland att han låg på mage på min underarm å vaggades.. Fick byta ställning många gånger! Lagom till läggdags gick det tack å lov över..

Jag har i ca 3 veckor undvikit mjölkprodukter men provade i förrgår att äta yoghurt och ett glas mjölk igår, så jag tror det var det som var anledningen till magontet. Så det blir till att fortsätta laktosfritt.

Han har blivit en stor kille nu! Fyllde 1 månad igår :) då filmade jag när han satt i babysittern å jollrade nöjt och slog på leksakerna som hänger på bågen, och när jag kom fram och pratade med honom så skrattade han till :) sååå söt!

Foto från igår när han var förtvivlad över magen.. En liten paus i magontet..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar