Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 13 november 2012

Trött

Är så sjukt uttråkad efter 2 dagar i sängen/soffan :( men e för trött å groggy för att göra nåt vettigt, typ laga mat, diska, städa... Å Mange e på möte hela kvällen så jag e all alone, precis som igår.. Buhu..

Ska bli riktigt skönt att komma tibax till jobb imorn!! Längtar till imorn bitti.. Har en känsla av att natten kommer blir lika seg som inatt :( hatar sömnlösa nätter!

Orkar inte läsa eller se på massa tv heller när jag e såhär i huvudet.. Behöver lugn! Fast har läst lite bloggar å så innan idag när jag orkade.. Så jag e duktigt uttråkad!!

1 kommentar:

  1. Krya på dig gumman, se till att få den vila du behöver - även om det är svårt för en tjej med så många järn i elden ;) <3 Kram

    SvaraRadera