Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 28 november 2012

tjockis

Idag har vi gått in i vecka 29 dvs 12 veckor kvar... 83 dagar ... och tredje trimestern är inledd!! Tiden har gått fort men känns som att den sista tiden kommer gå lååångsamt... längtar sååå!! Magen växer för fullt (vilket den ska göra nu runt v 29).. Börjar bli mer och mer trött på de som kommenterar  att magen är stor.. varje gång räknar jag till 10 och säger att den är helt enligt normalkurvan! Visst är det de som har mindre magar i samma vecka men då är deras magar UNDER NORMALKURVAN.. grrrr!! Min mamma är faktiskt värst och frågar mig varje gång om jag är säker på att det inte är tvillingar... ha ha.. gaahh!!

Men det är fortfarande mest gulliga fina kommentarer jag får om magen och det tackar jag för! :) Har en kollega som kallar mig för tjockis, men hon säger det på ett fint sätt så det e bara kul när hon säger det. Allting handlar ju om hur man säger det..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar