Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 1 november 2012

Bidra till forskningen!

Fortsätter på temat med att öka medvetenheten om bröstcancer. En vän till mig skrev ett smashing inlägg på facebook idag så jag härmade henne och skrev följande:

 -----------------------------------------------------------------------------
Jag kommer inte att "åka utomlands X antal månader", jag väljer att skänka pengar istället och skapa medvetenhet genom detta inlägg. Jag kan tipsa om följande konton för er som vill vara med och bidra till att forskningen går framåt.

Bröstcancerfonden PG: 90 05 91-9
Prostatacancerfonden PG: 90 01 01-7
Barncancerfonden PG: 90 20 90-0
Cancerfonden PG: 90 19 86-0
-----------------------------------------------------------------------------

Jag har nu satt in en slant till alla ovanstående!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar