Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 18 november 2012

SCARY

Inatt drömde jag en ännu sjukare dröm.. När jag berättade den för Mange tyckte han att jag borde skriva ner den och göra film av den.. En riktig rysare!!

I korta drag handlade det om att jag omedvetet hamnat i en sekt, med alla mina vänner, och blev tvingad att vara med när en tjej (ingen som finns på riktigt) skulle avrättas av sektledaren.. Hon fick en plågsam död där de sakta sågade av hennes huvud!!! Hon skrek och blodet forsade... Jag bara grät å grät å grät.. Och sen var jag tvungen att begrava henne på en plats där det fanns massor av gamla likdelar från tidigare avrättningar... Sen fick jag veta att det snart var min tur.. Jag lyckades rymma... Men de hittade mig i Barcelona... Hann dock vakna innan de fick tag i mig!! Fy fan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar