Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 26 november 2012

Längtar

Idag var vi på föräldrakurs! Väldigt givande måste jag säga.. Känner mig liite lugnare inför förlossningen och känner att det blir Lund som är vårt första val. Alla dessa skriverier om att man ska skickas hem 6 h efter förlossningen gäller inte förstföderskor!! Puh!! Och i Lund har de kvar patienthotellet så att pappan oxå kan sova över... Skönt! Håller bara tummarna att där inte är fullt när det är dags.. Men det får vi ta då!

Drömt två nätter i rad att jag ammar vår lille bebis... Så himla mysigt.. jag längtar massor :) det va ju ganska normala drömmar.. I fredags drömde jag att blev anställd som toplessbartender!! Ha ha!!

Någon sa att många drömmer mkt och konstigt när man är gravid.. Men ni som känner mig vet att jag ALLTID drömmar mkt och helgalet ;) jag hade t o m en drömblogg en kort tid för några år sen... Men det här med att dela med sig av drömmarna går i perioder, inte alltid sugen på det.. Inte på bloggen iaf, men det första Mange frågar mig varje morgon är vad jag drömt för knasigt ;) vår lilla morgonritual som ofta får honom att skratta eller skaka på huvudet.. He he.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar