Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 3 november 2012

En härlig dag!

Haft en underbar dag med min älskade mamma. Vi började med att åka till det nya köpcentrumet Emporia och var där 5 min innan de öppnade (10). Vi strosade runt och shoppade tills halv ett, sen märktes det att folk började strömma in, och vi orkade inte trängas med dem så vi nöjde oss ;) 1,5 våning hade vi hunnit med. Det e galet stort!! Vi fikade även på deras chocolateria.. Vars en trippel chokladcrepe!! Mums!!!

Sen åkte vi in till stan för att besöka kyrkogården vid Gustav Adolfs torg. Idag är det ju alla helgons dag, så vi passade på att besöka minneslunden där mammas tvillingsyster ligger <3 hon gick bort i somras å tänker och pratar mkt om henne.

Sen gick vi till restaurangen på ovanvåningen på Hansa, och beställde in vars en Wallenbergare, som sen lunch. Ojojoj så god och fin!!

Nu vilar vi lite innan vi ska åka alla fyra till jazzklubben i Höllviken :) det blir middag och dans till storband! Jag e uppväxt med jazz eftersom min pappa är musiker, framförallt jazzmusiker... Men Mange har inte så mkt vana av jazz så det ska bli kul att ta med honom på hans första stora jazzkväll :)

Lite pics från idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar