Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 25 november 2012

Myshelg

Haft en supermysig helg :) i fredags fyllde världens bästa år!! Min Darling!! Vi firade genom att åka till Skanörs Gästis för gåsamiddag och övernattning. Där var jättefint och vi fick ett riktigt mysigt och stort rum med både stor säng och en soffgrupp :) gott med hotellfrukost dagen efter!! Framför gästis så finns det ett litet övergångsställe för gäss.. Hihi.. Så gulligt!

Efter frukosten så åkte vi en sväng till min syrra och umgicks lite och sen hem till mina föräldrar. Där bakade jag en saftig saffranskaka, typ som en sockerkaka och den va såå god! Fick receptet av en kollega i veckan :)

Lördagskvällen spenderades på Malmö Arena där vi såg showen "Ljust & fräscht", vilket Mange fick i fölsedagspresent av mig. En show med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert. Sjukt roligt!! Rekommenderas!! :)

Ni får ursäkta att fotona kommer i konstig ordning.. Får inte rätt på det när jag bloggar från mobilen..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar