Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 19 november 2012

good days

Så trött jag blir.. min bloggapp uppdaterades häromdagen och sen dess så har det strulat med inläggen.. skrev ett jättelångt inlägg igårkväll där något hände vid publiceringen och allt försvann :( blä!

Så nu kommer det lite kortfattat..

Haft en jättebra helg! Inledde i fredags med middag på Via Napoli med goda vänner. Sen fortsatte vi hemma hos oss efteråt. Mys!

Lördagen började tidigt och bra med ett besök hos frissan kl 9, följt av besök på TITE hudvård direkt efter där jag fick mina bångstyriga ögonbryn fixade. Älskar att bli ompysslad med sånt, så jag ska boka in nån behandling snart!! Och skönt med tidig start,  jag var hemma igen vid 11 och redo för helgen :) Najs!

Nyfrissad å ögonbrynsfixad ;)




Jag å Mange åkte på en liten inhandlingsrunda för att fixa slang till vår diskmaskin som snaaaart är inkopplad.. vi tog även en sväng på IKEA där vi råkade få med oss både skötbord, amningsfåtölj och ny matta :P yaaay! Väldigt impulsivt.. åkte egentligen bara dit för att titta på en hylla till köket.. ha ha.. vilket vi aldrig hittade..

 Klassisk IKEA-lunch



Oops, blev lite halvimpulsiv shopping ;) fast det va grejer vi hade tänkt köpa så småningom. 

 

Gud så mycket gulligt det finns till.. Önska vi hade ett jättstort barnrum att inreda... men men, vi får nöja oss med det vi har och se fram emot att inreda ett framtida hus istället..

Längtar tills vi flyttar in i hus... att få inreda å fixa allt sånt kuligt!! :P Men trivs så himla bra här just nu så känner ingen brådska med huset.. vi kommer ju bo i hus resten av livet sen ;) Så åtminstone två år till i stan blir det allt.

Imorn är det dags för Twilight på bio!!! LÄNGTAR!!! :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar