Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 10 november 2012

Lördag!!

Lördag eftermiddag och precis hemkommen från ett 24-h besök på Ven! Åkte dit vid lunch igår med jobbet och har bott över på mysiga Turistgården. Anledningen till besöket var att vi hade vår verksamhetsplanering inför 2013 där. Innan verksamhetsplaneringen känns det alltid som "shit, hur mycket kommer vi kunna snacka om / komma på på så många timmar.. men varje gång så känns det som att vi pratar oavbrutet och det kommer fram så många bra tankar och ideer när vi bollar fram och tillbaka. Jag är väldigt nöjd med  vad vi fick fram. Sen kommer det ju inte påverka mig så mycket eftersom jag kommer vara borta större delen av 2013.. ;) Men man vill ju tycka till ändå! he he..

Jag och min kollega Camilla var ansvariga för kvällens lilla aktivitet efter middagen och vi hade förberett ett music quiz som blev väldigt uppskattat :) så kul!!

Men nu är det äntligen helg och nu ska jag in till stan för att fixa en farsdag-present, sen blir det lite vila innan det är dags för kvällens brakfest hos min fina Linda ;) hihi.. inflyttningsfest/fölsefest! tjohooo!!

Foto från Ven!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar