Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 21 november 2012

Nu e det slut på disken!! =D

Äääääääääntligen är vi med diskmaskin!!! Det tog bara ett halvår.... Jeezez!! Vi har alltså haft en diskmaskin ståendes i vårt extrarum i ett halvår.. å när vi nu fick ny diskbänk installerad i köket så kom Mange till skott och tog tag i det här med bänkdiskmaskinen =) Vi köpte nya slangar i lördags, men den ena läckte så Mange åkte för att byta nåt men fick fel produkt med sig å åkte tillbaka idag och NU är den inkopplad och fungerar! gud så skönt! Snacka om lyx =)


1 kommentar: