Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 16 november 2012

Dreamgirl

Jag är så tacksam att mannen min inte är fotbollsintresserad!! Många vänner som beklagat sig idag över att killarna ockuperat tvn igårkväll ;) för oss räcker det att se repris av målen på nyheterna. Och OJ sicka fina mål vår grymma Zlatan gjorde! Impressive!! :) glad jag slapp se resten ;P

Haft en lite stressig dag som även påverkats mkt av en jobbig dröm jag hade imorse :( hatar att mina drömmar är så starka.. Att en orolig jobbig känsla klamrar sig fast i kroppen trots det bara var en dröm.. Påhittat.. Suck! Hoppas på en riktigt bra dröm inatt så jag får en extra bra dag imorn...

Kvällen har varit väldigt mysig iaf. Fina Sofie kom hem till mig efter jobb å käkade middag å sen såg vi 4e twilight-filmen så vi är uppdaterade innan vi ska se den nya på bio på tisdag!! (längtar!!!) vi drack även glögg och åt vars en lussebulle! Första julfikan i år :) rekommenderar pressbyråns lussebullar!! supergoda!!

Glömde tyvärr ta foto :( ska bättra mig!!

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar