Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 30 april 2012

Trevlig Valborg!

Så skönt det är med halvdagar.. Tänk om man mot samma lön alltid jobbade 9-14.... Drömma går ju ;)

Mannen har varit ledig idag å varit riktigt duktig. Dammsugit hela lägenheten och städat i ordning balkongen nu när solen har kommit..

Nu e det dags att svira om.. Köpte en ny klänning på vägen hem så vi får se om den passar ;) sen bär det av hem till Josie för grillning å annat trevligt valborgsfirande!!

Trevlig Valborg kära vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar