Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 3 april 2012

Fina minnen å nystart

Dagen började fantastiskt med ett sms från min söta vän som meddelade att hennes lilla dotter kommit till världen :) välkommen Linnea!!

Lätt hysteriskt på jobb men hade en härlig lunch med fina Amelie. Alltid lika mysigt att ses!!

Efter jobb va jag i stallet med en annan fin vän... Sista besöket hos älskade Jack närmar dig å det känns så sorgligt även om det är rätt... Är glad att jag har så många fina och roliga minnen med honom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar