Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 23 april 2012

Enjoying life

Sitter just nu i gräset i en stor grön hage medan Jackepack betar för fullt. Mysigt! Men det e lite kallt att sitta still så snart får jag upp å röra mig igen... Inte sommar än ;)

Igår va jag å shoppade i stan med Sofie. Jag hade inte direkt tänkt köpa något men hittade tre så fina tröjor på åhléns å MQ å så va det 50-70% rea så det va bara att slå till! I like!

Om en vecka börjar ridningen å så ska vi nog börja golfa oxå :) mkt skojiga grejer! Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar