Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 25 april 2012

Eko i plånboken

Ojoj detta blir en snål månad! Suttit å gått igenom alla räkningar å månadens budget å det blir minus på lönen minsann.. Första gången på... Hmm kan inte ens minnas när det hände??!!

Anledningen är att följande stora engångs räkningar ska betalas:
- årlig hemförsäkringpremie
- årlig bilförsäkringspremie
- årliga personförsäkringspremier
- 6000mils service på bilen
- westernridkurs x 2
- golfkurs x 2

Dvs typ 18000 kr mer i räkning än vanligt.. Puh! Lika bra att ta allt på en gång.. Tur man har ett sparkonto för tillfällen som detta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar