Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 15 april 2012

Den bästa som finns!

Jag känner mig så lyckligt lottad!! Har världens finaste man :) Vi har så kul och tröttnar aldrig på varann.. Det e helt galet!!!

Och det som gör att jag idag känner sån tacksamhet är hans öppenhet och engagemang för mina intressen.. Jag föreslog nämligen häromdagen att vi kunde gå en kurs i western ridning tillsammans.. Har hittat ett trevligt ställe och chansade.. Han va på direkt och igår åkte vi runt å shoppade ridkläder till honom!! Sååå kul :D det betyder oerhört mycket för mig att han vill lära sig rida! inte många (om ens någon) av mina vänners killar som skulle göra det.. Och jag behövde inte tjata, utan han va positiv direkt :D

Han e bäst helt enkelt!! Och titta så fin han blev i sina nya ridbyxor, hjälm å skor:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar