Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 15 april 2012

I goda vänners lag

Haft några mysiga dagar minsann å njutit av helg och goda vänner.

I fredags så mötte jag upp fina Amelie efter jobb för en simtur. Vi simmade 1 km å hann med att prata en del oxå :) mysigt! Senare kom Isabelle hem till mig och jag bjöd på en ost/svampsoppa följt av chokladmousse. Eftersom jag hade ont om tid så provade jag faktiskt Ekströms färdiga chokladmousse, inte lika wow som när man gör själv, men helt ok!

Lördagen fortsatte i vän-temat. Började med brunch på café ceder med söta Maria.. Mums! Sen fortsatte vi med shopping på Entré. Blev två par jeans å en blus, mkt nöjd :)

Sen hann jag med en hårklippning innan jag skulle åka hem till Jullan och Magnus för att hälsa på dem och deras snart 2 v gamla bebis Linnea.. Såå mysigt! Lilla sötnosen sov hela besöket och jag å Jullan satt å fikade å snackade i den varma solen. Mys mys mys!

Kvällen spenderades hos bästa Petra. Det va tjejmiddag med härliga tjejer, god mat/dryck och roligt tjejsnack!! En toppenkväll!

Eller snarare en toppendag!! Ser fram emot fler dagar som dessa!

Foto från brunchen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar