Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 12 april 2012

Senaste nytt

Senaste nytt är att älskade Jack ska få gå i en stor hage ända tills augusti å krya på sitt ben.. känns tryggt! Jag kommer inte åka till honom lika ofta men en gång i veckan ska jag iallafall mysa med honom. Var hos honom ikväll å han va så mysig å lugn.. han tycker det e så skönt att få gå i stor hage igen!! Släppte honom i ridhuset å han bara myste runt.. gulle!!

Efter stallet åkte jag hem, bytte om och gav mig ut på 1,5 h powerwalk med söta Maria. bra tempo och massor med snack.. visst e det härligt med vänner där man hade kunnat umgås i timme efter timme å samtalsämnena tar aldrig slut.. I love it!! Och nu när jag inte ska till stallet hela tiden så ska jag banne mig se till att träffa alla söta vänner mer!!

och så ska jag TRÄNA mer förstås! Komma igång igen. Denna veckan har jag varit ute på powerwalk två dagar och i tisdags simmade jag 1 km. igår blev det ingen motion förutom vardagsmotionen men det är ok! Både simningen och promenerandet är så skönt men jag får ont i mina knän, främst högra... t o m av simningen.. suck! tråkiga kropp!! ryggen har känts ganska bra denna veckan.. ja, alltså, efter varje träningspass så är den sämre, stel å gör ont.. men när den sen fått vila sig några timmar eller över natten så känns den mycket mycket bättre.. å det är väl så det får va ett tag.. träna och pressa kroppen vilket gör ont precis efter.. men på lång sikt så är det det som behövs för att den ska bli bättre.. sen får det inte göra ont under tiden som jag tränar, då är det inte bra..

Ikväll är min älskade man i köpenhamn på hårdrocks konsert.. not my cup of tea men han älskar det så han har nog kul ;) Så nu ska jag hoppa i sängs alldeles ensam.. läsa lite å sen somna gott innan jag väcks när han kommer hem inatt.. gäsp!!

Tänk att det redan är fredag imorn!! SKönt med 4dagars vecka!!

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar