Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 28 april 2012

muslimskt bröllop!

Låg i soffan/sängen hela dagen igår å mådde dåligt men idag är jag igång igen. Lite trött bara, känns som jag vaknat två gånger i timmen natt :/ drygt..

Ska strax hoppa in i duschen å fixa mig. Ska nämligen iväg på muslimskt bröllop om 2 timmar! En av Manges barndomsvänner gifter sig idag och vi är fyra vänner som ska få vara med och fira detta med hela tjocka släkten (100 pers). Är faktiskt lite nervös, har ju aldrig varit med på något sånt här förut. Jag tänker aldrig på att Manges vän är muslim, han är ju född och uppväxt här så han är väl lite "försvenskad".. men jag vet ju inte hur hans släktingar är.. är nervös att jag ska göra nåt fel.. får ju inte ta alla män i handen och sånt som man är van vid. men men, det ska bli oerhört spännande att få vara med och se hur de firar :) Får bara va lite mer laid ´back än vad jag brukar vara ;)

önskar en en finfin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar