Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 12 april 2012

Lugnet efter stormen

Har varit stressad en längre tid.. På senaste tiden lite mer än vanligt.. Pga underbemanning på jobb, ta hand om hästen 4 dagar/v, läsa franska, träna, oro när min vän råkade ut för den obehagliga olyckan, skuldkänslor för att mannen fick göra allt hemma själv (städa, laga mat, diska, tvätta).. Och sen extra stress pga att alla ovanstående saker gjorde att jag kände att jag försummade mina vänner.. Den lilla lediga tid jag hade valda jag att va hemma å spendera med mannen.. Man behöver få va hemma å ta det lugnt..

Nu är det mkt som har ändrat sig... Kommer bara va i stallet 1 g/v vilket påverkar massor.. Lugnare på jobb å min vän har återhämtat sig väl.. Så nu ser jag fram emot att träffa mina vänner, laga mat i lugn å ro efter jobb och motionera massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar