Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 2 april 2012

En bra dag!

Idag har varit en bra dag :)

det började visserligen med punka på cykeln, men den cykeln är fallfärdig så jag e inte förvånad.. Dags att skaffa ny!

Efter jobb så inhandlade jag lite påskris med accessoarer så jag kan påskpynta för första gången.. Det blev dock inte så fint som jag tänkt mig när jag väl satte upp det så jag får nog komplettera imorn ;) men mysigt iaf!

När jag va klar med uppsättning av påskpynt så promenerade jag till MAS (Malmö allmänna sjukhus) för ett besök på blodcentralen. Om ni inte är blodgivare så rekommenderar jag att ni blir det.. 20 min 4 g/år kan ni allt offra ett nålstick i armen.. Det räddar liv!!

Iallafall så blev det 30 min snabb promenad dit å sen samma hem så jag e väldigt nöjd med dagens motion :)

Väl hemkommen så lagade jag ett nytt recept - kasslergratäng - och diskade upp all disk från igår så när jag väl satte mig i soffan för att andas ut så kändes det riktigt gött och välförtjänt.

Väldigt nöjd med dagen som sagt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar