Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 21 april 2012

Falsterbo

Sitter på bussen från mina föräldrar, på väg hem. Solen skiner å det är riktigt varmt!!! För varmt för jacka t o m :) I like!

Har varit ett mysigt besök i Falsterbo minsann. Igår blev det tacos.. pappas önskan å jag å Mange som "tillagar" det. Mums! Jag gjorde en hallon/blåbärs smulpaj t efterrätt plus att jag bakade frukostbullar från itrims kokbok. Rågmjöl, fullkornsmjöl, Linfrö, valnötter, torkade aprikoser å yoghurt va typ de enda ingredienserna.. Nyttiga som Sören och goda. :)

Idag va vi på min systersons skola som hade öppet hus. Barn är fantastiska!! De sjöng å dansade och visade upp en massa projekt. Superduktiga! Och som vanligt började mina ögon tåras när jag ser barn sjunga dansa eller annat.. Fy fasen en så pinsam mamma jag kommer bli!!! Kommer böla på alla uppvisningar.. Suck!

Där va två tjejer som gick i 8an som hade gjort en låt till skolan som skulle symbolisera känslan på skolan.. Dessa två 14åringar har själv skrivit låten å de sjöng så grymt bra. Dem kommer man höra mer från i framtiden! De ska tydligen ha lagt upp en länk till låten, jag ska leta upp den å lägga här. Så bra!

Sen fick vi även brunch på skolan, gott å trevligt! När vi kom hem igen till mina föräldrar så bakade vi rulltårta min systersons beställning. Har nog aldrig gjort det själv.. Men oj så gott det va ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar