Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 30 september 2013

Rosa moln..

Jag svävar på fluffiga rosa moln. Sååååååå underbart det känns med huset!! Ligger i sängen för tredje kvällen och känner lycka! Frihet! Lugn! 

Bara såna saker som utsikt över hästhagar, ett par minuters promenad till supermysig gångstig längst en vacker å, stor fin trädgård som innehåller äppleträd, plommonträd, krusbär, vinbär, vindruvor och jordgubbar.... Å jag älskar all yta i huset!! Ska aldrig mer bo i compact living :) yaaaay! 

Körde en sväng till Malmö idag för att besöka naprapaten å blev förvånad så konstigt det kändes att komma till Malmö. Helt plötsligt kändes det inte som "hemma" utan det var verkligen en känsla av att vara på besök. Redan två dagar efter flytten känns huset och Kävlinge hemma. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar