Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 16 september 2013

Packa packa paacka

Måndag igen å ännu en dag närmre flytten! Wiiiii :) vi har packat en hel del i helgen så det känns som att vi har läget under kontroll. Det sista packas i helgen så vi bara har det allra nödvändigaste framme sista dagarna. 

Börjar bli tomt på alla hyllor å skåp!


Det e galet så mkt grejer man har!!! Galet mkt SKOR som vi glömt bort för de legat långt in i klädkammaren. Vi packade två STORA resväskor OCH två flyttlådor bara med skor!! Ska bli grymt skönt med så mkt mer plats å därmed kunna ha lite walk-in-closet-aktigt så man SER vad man har för skor/jackor/kläder :) 

Ska bli skönt med PLATS överhuvudtaget!! Just nu upptas mer än halva golvytan här hemma av flyttlådor eller möbler så det känns TRÅNGT! Å så har vi Luddes lekhörna som tar upp massa plats. Tänk, i huset får han ett helt eget lekrum å vi slipper ha allt i vardagsrummet!! Aaahhhh *längta*! 

I lördags var det fint väder så vi tog paus å passade på att njuta av kanske sista sommardagen å passade framförallt på att njuta av slottsparken som vi bor bredvid. Vi har verkligen bott PERFEKT dessa nästan 5,5 år vi bott här! Men det känns ändå HELT RÄTT att flytta till Kävlinge nu. 

Årets sista sommarglass i lördags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar