Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 18 september 2013

Sjukling

Efter några röriga nätter så sov Ludde jättegott i sin egen säng inatt. Men vid 7 började han bli snuvig å få svårt att andas genom näsan.. Sen har det bara blivit sämre. Så vårt lilla hjärta är snorig å hostig å har bara velat ligga i min famn å mysa hela dagen, därmed har vi bara legat i soffan all day long. Å så blir det nog de närmsta dagarna.. Så det va bara att ställa in morgondagens babysim, samt alla inplanerade fikor å middagar de närmsta dagarna. Hoppas nu han får sova bra inatt ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar