Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 14 september 2013

Rösta!

Häromdagen så gick jag förbi en man utanför Hemköp.. Han stod med en skylt där det stod "Skåne Islam fritt". Sen hade han nåt i andra handen, såg aldrig vad för jag bara läste hans skylt om och om igen.. Tänkte att jag läste fel eller missförstod.. Kalla mig naiv, men jag har fortfarande så svårt att förstå att en människa kan tänka så!?! 

Jag blev som sagt så chockad när jag såg honom så jag gick bara förbi.. Såhär i efterhand hade jag velat stanna och prata med honom.. Fråga hur han tänker? För det är obegripligt i mitt huvud! 

Han lyckades i alla fall med en sak i mitt fall.. Fick mig att tänka på SD (ja jag vet att de inte är lika extrema som gubben) å att det är viktigt att rösta i kyrkovalet imorn på någon ANNAN än SD! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar