Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 8 september 2013

Bäst

Tredje natten på soffan å det går finfint :) ammade Ludde i sängen å när han ätit klart så vände han sig till Mange, la armarna om honom, gäspade och somnade. De har fått sån himla fin kontakt pga av dessa nätterna! Underbart! 

Men det e synd om vårt lilla hjärta.. Han har hosta å är jättehes :( i övrigt inga symptomer, mer än lite gnällig. Älskade unge! Han e bäst i världen!

Packningen har gått riktigt bra denna helgen. Fullt ös! 

Det viktigaste är packat ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar