Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 16 september 2013

Sunday funday

Igår åkte vi ut å fikade hos min fina kusin Anna å hennes goa familj i Staffanstorp. De bor i ett jättemysigt hus å har två riktigt gulliga barn! :) kändes pirrigt å kul att kunna säga "nästa gång ses vi hos oss i Kävlinge"! 

Vi fick med oss en låda med kläder som deras barn växt ur. Guld värt med allt fint vi fått av dem, för barnkläder kostar multum!! Speciellt de bra kvalitetskläderna som polarn & pyret... Verkligen uppskattat!! 

Vi hann med lite shopping oxå. Ett mysigt lammskinn att ha i vagnen så Ludde har det varmt å skönt nu när hösten kommer. För idag kom nog hösten.. Regn å kyligt.. Faktiskt rätt skönt. Efter en sån här underbar sommar så kan man njuta lite mer av hösten :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar