Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 3 september 2013

Barnvagnsbio

Provade förresten barnvagnsbio förra onsdagen! Tummen upp :) min fina vän Erica hade fixat gratisbiljetter men fick sen tyvärr förhinder så jag fick båda biljetterna å bjöd då med Annika. Riktigt trevligt, så det blir det fler gånger! Får se vilka filmer som kommer. 

Skillnaden mot vanlig bio e att det är lite lampor tända, lägre ljud, en paus mitt i filmen,skötbord uppställda i korridoren samt att filmen går kl 11 på förmiddagen. 

Vi va nog drygt 10 mammor med bebisar å det gick toppen. Om någon bebis började skrika kunde mamman resa sig å gå runt lite eller ev gå ut några minuter. Bra upplägg! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar