Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 3 september 2013

Time flies..

Igår fyllde bästa Josie år så då kom jag å Luddis hem till henne å lille Theo på fölselunch. Passade på att bära Theo lite när Luddi sov. OMG så mini han e jämfört med Luddi! Men han e ju bara 7 veckor.. Å Luddi blir ju 6 MÅNADER imorn!!! Tiden går fort! 

Sån skillnad på vädret igår å idag.. Igår va det stormigt, regn å kyligt. Riktig höstkänsla! Idag klarblå himmel, sol, vindstilla och varmt.. Måste säga att nu när vi haft en sån fantastisk sommar så ska det bli mysigt med höst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar