Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 10 september 2013

Framtidssnack

Nu har jag börjat fundera på det här med EC igen.. Dvs att få sitt barn "blöjfritt" till det är 1,5 år! Hade känts så bra när han börjar på dagis... Men ett sånt jäkla projekt!! Puh... Får fundera å läsa på mer.  

Haft en mysig dag med två tjejer från mammagruppen. Massa diskussioner om vår uppväxt och hur vi ska uppfostra våra barn. Bra kommunikation var den genomgående röda tråden som alla var överens om. Intressant! Och lite läskigt... Man vill ju inte bli en dålig förälder.. Vill ju att våra små ska bli bra människor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar