Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 21 september 2013

Ny dag, nya tag

Idag känner jag mig som en ny människa! Natten började oroligt men från två-tiden kom han till ro å sen har vi sovit gott med några få korta uppvak. Sen fick jag sova vidare när Mange gick upp med Ludde. Lyx! 
 
Ludde mår bättre idag tack å lov! Just nu tar han en tupplur :) 



Idag är det packning på schemat! Och imorn. Praktiskt taget allt ska vara färdigpackat imorn så vi slipper tänka på det i veckan. Vi ska bara ha kvar det vi ska använda under veckan å det blir ju lättpackat på fredag. Sen går lasset! Yaaaaay!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar