Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 1 oktober 2013

Trädgårdsnöje

Igår va det så mysigt! Gick en kort promenad så Luddi skulle somna å sen ställde jag honom i trädgården å gav mig på bärbuskarna :) plockade lite vinbär å massa vindruvor! 



Idag har jag gjort god vinbärskräm till efterrätt. Det är något jag växt upp med och verkligen sett fram emot att få njuta av å bjuda på den dagen jag skulle ha egen trädgård... Dvs nu! 


Imorn ska jag ge mig på att göra en chutney av vindruvorna. Gott till kött i vinter! 

Mange fixade oxå i trädgården igår. Gjorde poolen klar för vintern och flyttade krusbärsbusken till en bättre plats. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar