Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 22 oktober 2013

Mardröm deluxe

USCH!!! Precis vaknat efter en FRUKTANSVÄRD dröm :( drömde att jag var en fattig indisk kvinna som levde lyckligt med min man å min son som var runt 10 år.. Plötsligt kom det maskin-aliens (riktigt läskiga) å skulle döda alla människor på jorden.. De plockade en efter en i huvudet å drog in å dödade. Vi splittrades å jag kämpade å kämpade för att komma undan å överleva.. Till sist var vi en skara människor kvar som insåg att det var inte lönt. Så vi satte oss tillsammans å kramades å bara väntade.. Alltså den känslan... Fy fan!!! Det går inte att beskriva den uppgivna paniken.. Men DÅ plötsligt så lämnade alla maskin-aliens jorden å vi fick leva! Lyckan å tårarna som forsade... Overkligt.. Snabbade mig hem för att röja upp i kaoset så det blev fint å göra mat (koka ris) till min man å son... Tills jag insåg att de inte överlevt... DEN känslan... Det gör ont i mitt hjärta fortfarande trots jag vet det var en dröm.. 

Sjuka jävla dröm! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar