Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 13 oktober 2013

Sunday funday

Luddi har sovit gott inatt å verkar må bättre idag! Skönt :)

Idag har vi fått igång vårt internet!! Wohooo!! Nu e det bara tv som ska funka oxå.. Saknar verkligen Nyhetsmorgon! Men nu när internet funkar så kan man ju se på TV4play iaf :) 

Kört två maskiner tvätt sen vi flyttade in å sen kom där ett felmeddelande å lite vatten har runnit ut.. Suck.. Men garantin gäller fortfarande på den iaf.. 

Det e verkligen stort det här med eget hus.. Så mkt som kan gå fel.. Men det löser sig alltid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar