Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 21 oktober 2013

Lyckat

Pajen blev görgod!!! Aldrig ätit PÄRONpaj förut. Rekommenderar detta lätta och smaskiga recept: 

http://receptfavoriter.se/recept/paeronpaj-paeronkaka-paj-med-paeron-och-knaeckigt-taecke.html

(Måste lära mig hur jag länkar till en sida istället för att behöva skriva hela adressen...)



Jättetrevlig tjej som varit här å städat :) känns så fräscht å fint! Detta kommer bli toppen. 

Har haft finbesök av Jullan å hennes två små töser som är snart 1,5 år och 4 månader. Fullt ös här hemma vilket Ludde tyckte va riktigt kul. Linnea (den äldsta) röjde loss ordentligt i lekrummet. Jag e så nöjd med det rummet å längtar tills Ludde kan röja runt där med sina vänner. Fasiken så kul dessa tre busungar kommer ha med varann om ett år. Med Linnea i täten ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar