Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 31 oktober 2013

Ännu en vecka..

Nu e det torsdag igen å jag e home alone efter att ha haft syster + syskonbarn på besök en vecka. Å om några timmar kommer andra systern å hennes son, lite senare hennes fästman. Fullt hus :) kul!! 

Varit på babysim idag å Ludde e typ bäst! Såklart :) han tycker det e kul å inga konstigheter att komma ner under vattnet. Imorn ska vi dit igen för att ta igen ett pass vi missade när han va sjuk. Kul kul kul!! :) 

Vi har sovit såå gott inatt. Man blir verkligen en helt ny människa av det! Pigg! 

I lördags passade syrran & co Ludde när jag å Mange gick på fest. Galet länge sen jag fick bli riktigt på pickalurven, å det va riktigt gott med massa vin. Å shit så fjortis jag kände mig, sååå fnittrig! Ha ha. 

Min syster Sofie är magisk.. Hon är ju den enda som fått Ludde att ta nappflaska förut.. Å nu så lyckades hon få honom att dricka vatten ur nappflaskan, hela 40 ml! Å nu helt plötsligt vill han dricka ur sin pipmugg. Får hyra in henne när han strular med olika saker ;) ha ha.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar