Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 5 oktober 2013

En snabbis..

Nu har vi bott en vecka i huset.. Å det känns SÅ RÄTT! Vi känner oss verkligen hemma :) inte hunnit komma så mkt i ordning, lådor överallt.. Men men det kommer. 

Idag har vi varit på sängjakt å köpt en fin en som kommer om 10 v.. Längtar!! Den blir 210 cm bred istället för de 160 cm vi har nu.. Lyx! Sen var vi en sväng på Ikea å lyckades shoppa massa smått å gott ;) imorn ska vi bara va hemma å försöka komma i ordning. Måste packa upp alla kläder!!! Hittar ju inget att ha på oss.. Ha ha.. 

Avslutar med ett foto på Ludde i sin fina gungstol :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar