Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 21 oktober 2013

Ny vecka

Dåligt bloggande.. Sorry! 

Måndagmorgon... Igen.. Galet så snabbt veckorna går! Om två veckor blir Luddi 8 månader... Fattar inte vart tiden tar vägen.. 4 månader tills jag börjar jobba igen.. Känns väldigt avlägset.. 

Klockan är 9.45 å jag ligger fortfarande i sängen med en snarkande gullunge bredvid mig. Han va så jäkla pigg igårkväll så han somnade sent. Annars brukar han vakna vid 8.30-9. Härliga sovmorgnar varje dag ;) 

Idag kommer Hemfrid och ska städa hos oss för första gången. Snacka om att det gav oss en spark i baken att röja upp å bli klara med allt det viktigaste denna helg. Hon måste ju komma åt alla ytor :)

Ska baka en päronpaj nu på förmiddagen, dels för att Mange "beställt" det å dels för att vi får fint besök i eftermiddag :) 

Nu vaknar nog prinsen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar