Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 24 oktober 2013

Lycka

Mysmorgon med denne tröttfisen


Sen blev det babysim. Visst ser poolen mysig ut?! Det är den!! 



Sen har jag å Ludde varit på center syd å shoppat. Tomt på folk - underbart!!! Ska fota inköpen så ni får se :) 

Nu väntar jag på Mange och min systerson Hugo. Mange skulle vara hemma nu men glömde tydligen hoppa av på stationen ;) å Hugo kommer snart med annat tåg. 

Känns underbart att ens syskonbarn gärna kommer å hänger. Imorn kommer det andra å så ska vi passa dem några dagar. Nästa vecka kommer det tredje bara för att umgås :) jag är verkligen lyckligt lottad med tre fantastiska syskonbarn! 

Dagens tråkighet.... Var disträ imorse å glömde betala P-avgift utanför babysimmet.. 400kr böter, man tackar.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar