Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 14 oktober 2013

Socialt kompetent? Don't think so..

För ett tag sen fick jag nog av en kille som jämt ska hålla på å kommentera hur och vad man skriver på Facebook.. Lixom "rätta" en.. Jag fick nog av det å sa ifrån å tog sen bort honom som fb-vän. Såg nu på en annan väns status att han fortfarande är i farten, denna gång "skäller" på folk som skrivit "fan" och andra liknande svärord i sina kommentarer.. Att han bara orkar? Så jävla meningslöst! Skapar bara irritation å han förlorar mest själv på det.. Socialt handikappad minst sagt! Synd, för i övrigt e han e vettig person.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar