Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 11 oktober 2013

Because I'm worth it!

Sitter på tåget in till stan.. Dags för första barnfria kvällen på 3 månader!! Och typ 3-4e sen Luddi föddes för drygt 7 månader sen... 

Lite nervös för Manges skull.. Luddi tar ju inte flaska å vill som sagt helst mest ammas.. Har pumpat honom full sista timmarna nu så han ska stå sig, å så får han kvällsgröt innan han ska sova. Håll tummarna att det går bra! Har bestämt att när jag möter upp tjejerna på restaurangen så ska jag släppa tankarna på hur det går där hemma! Mange e duktig å klarar allt, men jag känner mig typ lite taskig att han kommer få stå ut med massa gnäll.. Men jag håller med honom i vad han sa innan jag gick... Det här är jag värd! 

Nu blir det tapas på Plockepinn med härliga brudar!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar