Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 17 juni 2012

sunday funday

Kom hem sent igårkväll efter en trevlig liten examensfest för svägerskan, med massa gott! Va så trött men när jag väl la mig i sängen så blev jag klarvaken.. kunde inte somna på flera timmar så var såå trött imorse.. gäsp! Pallrade mig upp till sist men var väldigt seg.

Foto från igårkväll



Efter frukosten så stack vi till golfbanan för att spela korthålsbanan igen så jag skulle kunna ta mitt gröna kort.. MEN förmodligen pga av att jag sovit så dåligt så va jag lättirriterad å kunde inte släppa irritationen när det inte gick bra i början.. så det förstörde hela rundan.. suck! Gick ganska bra men inte tillräckligt! Grrr!

Vi är precis hemkomna från en mysig fika med våra goda vänner Sara och Jonas, alltid lika trevligt att ses!! Nu blir det faktiskt pizza och film! Och gissar att jag kommer somna tidigt ikväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar