Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 18 juni 2012

Insomnia

Somnade i soffan igår direkt efter jag ätit upp maten.. Och när det sen va dags att lägga sig på riktigt så kunde jag inte somna... Vred å vände på mig i nån timme.. Gick inte! Så till sist blev jag stressad av det och så va den onda cirkeln igång :( sov ca 3 timmar inatt, och de var inte ens sammanhängande.. Borde ha varit knäckt idag men nej, har varit oförskämt pigg!?

Dags för sängen nu å jag e så rädd att det ska bli samma grej :( behöver sova!

Längtar till semestern.. 3 arbetsdagar kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar