Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 29 juni 2012

In- eller utbakad?

Har ju glömt berätta att vi spenderade två dagar i Höganäs i början av veckan. Vi hälsade på min syrra å passade hennes fina barn Hugo och Tilda nät hon jobbade kväll. Väluppfostrade barn dom jag älskar otroligt mkt!!

Jag å Tilda satt mkt å gjorde olika frisyrer på hennes Barbie-dockor och även på varandra.. Hade glömt hur mysigt det kan vara ;) vi tränade både på vanliga flätor, inbakade och utbakade flätor. Vet ni vad utbakad fläta är? Verkar inte vara alla som vet det.. Jag tycker det e grymt snyggt, flätan ligger lixom utanpå.. Och som sagt inte så ofta man ser det.. Här e ett exempel på en slarvig utbakad fläta jag gjorde på Tilda :) vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar