Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 15 juni 2012

Enjoying life!

Ännu en arbetsvecka har passerat, bara 4 arbetsdagar kvar tills det är semester!! Wohoo!! Skönt för de senaste veckorna har varit riktigt tuffa :( speciellt idag.. helt slut! Men mina roliga mysiga kvällar ger mig energi, det e därför som jag tycker om att göra så mkt på min fritid.. Bara sitta och se på film om kvällarna blir för tråkigt ju.

Denna veckan har bestått av
- golfträning som gick jättebra
- RIDNING, vi red ut i bokskogen igen, såååå mysigt med min älskade Mary och darling!
- middag med mina två bästa vänner <3
- middag med min fina Amelie
- After Work med goa Maria och Sofie på Lilla torg

Underbara sociala kvällar helt enkelt!!

Imorn ska jag provrida en väns häst (även den i bokskogen) för att sen hjälpa henne nån dag i veckan. Gonna be fun! Blir inget hästköp by the way.. det får komma längre fram i livet då det passar bättre.. Men jag ska ändå fortsätta rida Mary :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar